Четвер, 2019-01-17, 14:49:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Аналіз невдалого уроку

  • Учитель весь навчальний матеріал викладає сам, учні пасивні.
  • Учитель у готовому вигляді повідомляє факти, поспішно переходить від одного запитання до іншого, не зважаючи на те, встигають за ним діти чи ні.
  • Пояснюючи новий матеріал, учитель слухає тільки себе, розповідає монотонно, довгими фразами, без потреби вживає незнайомі дітям слова.
  • Учитель не зосереджує увагу учнів на головному, перевантажує їхню  память другорядними деталями. 
  • Учнів не вчать спостерігати, міркувати, узагальнювати.
  • Учитель пояснює урок, хоч учні займаються своїми справами.
  • Після пояснення новий матеріал не закріплюється, учнів не ставлять у ситуації, де б вони застосовували отримані знання.
  • Учні не підготовлені  до домашнього завдання попередньою навчальною роботою.
  • Учитель нераціонально розподіляє час уроку - довго вичитує учнів, які спізнилися, готує наочність і необхідні записи на дошці  безпосередньо на уроці, «витягує» учня, який явно не підготував урок.
  • Учитель під дзвінок наспіх повідомляє домашнє завдання, обмежується повідомленням вправи та сторінки.
  • Учитель пропонує завдання, що не вимагають активності мислення, не сприяють розумовому розвитку учнів.
  • Учитель вимагає від учнів механічного заучування, пропонує учням тільки відтворюючі запитання, не ставить  перед учнями проблемні запитання.
  • Учитель часто перериває розповідь учнів, не дає зібратися з думками, квапить учня, втручається в його відповідь, починає відповідати за учня, створює обстановку нервозності, псує учням настрій.
  • Учні не розуміють, що від них вимагають.   
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz