Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Будова урокуДобре спланований урок завжди передбачає різноманітні форми роботи. На уроці виконується та робота, яку не можна або нераціонально задавати додому. Тому усним формам роботи на уроці завжди треба віддавати перевагу. Першим етапом планування є визначення теми, яка пов’язується з усною розмовною темою і відбиває змістовний бік мовлення. Основним є визначення практичної мети уроку, яка повинна бути конкретною. Приклади правильно сформульованої мети: "навчити учнів розуміти і вживати в усному мовленні слова...”, "навчити учнів описувати класну кімнату, використовуючи вислови...”, "навчити учнів здобувати інформацію з тексту...”. Визначаються також виховна і загальноосвітня мета. Урок іноземної мови має творчий характер:
- вправи з розвитку усного мовлення на основі реальних, умовних або створених за допомогою картин, малюнків, фотографій ситуацій; - читання, в основному вголос, з метою формування техніки озвучення. Для цього застосовуються побудовані на відомому матеріалі тексти. Переважними формами роботи є хорове та індивідуально-масове читання й прослуховування аудіозаписів з розгорнутою книгою; - аудіювання, здебільшого у формі вправ на виконання розпоряджень вчителя. Учням пропонують короткі фабульні тексти з простою композицією, описи відомих предметів і явищ; - письмо: учні опановують техніку письма іноземною мовою; навички письма формуються шляхом переписування з певним мовним завданням, складання речень із заданих слів, запитань, опису ситуацій, відповідей на запитання. Часто під час аналізу уроку, постає питання щодо того, чи всі види мовної діяльності повинні використовуватися на кожному уроці. Дане питання вирішується, виходячи з мети уроку і шляхів її реалізації.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||