Четвер, 2024-05-02, 22:53:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Будова уроку

Добре спланований урок завжди передбачає різноманітні форми роботи. На уроці виконується та робота, яку не можна або нераціонально задавати додому. Тому усним формам роботи на уроці завжди треба віддавати перевагу. Першим етапом планування є визначення теми, яка пов’язується з усною розмовною темою і відбиває змістовний бік мовлення. Основним є визначення практичної мети уроку, яка повинна бути конкретною. Приклади правильно сформульованої мети: "навчити учнів розуміти і вживати в усному мовленні слова...”, "навчити учнів описувати класну кімнату, використовуючи вислови...”, "навчити учнів здобувати інформацію з тексту...”. Визначаються також виховна і загальноосвітня мета.

            Урок іноземної мови має творчий характер:

  1. Організаційна частина. Вона має комунікативне навантаження, але не повинна бути стандартною протягом ряду уроків (рапорт чергового, бесіда про погоду тощо).
  2. Фонетична зарядка: хорове повторення за вчителем віршів, пісень, лічилок, іноді фонетична робота зі словами й висловами, що опрацьовуються на уроці.
  3. Введення нових слів і мовного зразка.
  4. Закріплення раніше поданого і нового мовного матеріалу за допомогою вправ на формування навичок.
  5. Розвиток умінь:

-         вправи з розвитку усного мовлення на основі реальних, умовних або створених за допомогою картин, малюнків, фотографій ситуацій;

-         читання, в основному вголос, з метою формування техніки озвучення. Для цього застосовуються побудовані на відомому матеріалі тексти. Переважними формами роботи є хорове та індивідуально-масове читання й прослуховування аудіозаписів з розгорнутою книгою;

-         аудіювання, здебільшого у формі вправ на виконання розпоряджень  вчителя. Учням пропонують короткі фабульні тексти з простою композицією, описи відомих предметів і явищ;

-         письмо: учні опановують техніку письма іноземною мовою; навички письма формуються шляхом переписування з певним мовним завданням, складання речень із заданих слів, запитань, опису ситуацій, відповідей на запитання. Часто під час аналізу уроку, постає питання щодо того, чи всі види мовної діяльності повинні використовуватися на кожному уроці. Дане питання вирішується, виходячи з мети уроку і шляхів її реалізації.

  1. Домашнє завдання. Крім письмових вправ, як домашнє завдання можна іноді давати тексти для читання, в яких учні не роблять фонетичних помилок (домашнє завдання повинно займати не більше ніж 20 хвилин робочого часу).
Підсумки уроку. Вчитель вказує на досягнення мети, оцінює роботу учнів на уроці.
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz