Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ІІ. Аналіз поурочних планівАналіз поурочних планів дає змогу проаналізувати (для аналізу доцільно брати поурочні плани не менш як за місячний період): • наскільки чітко вчитель уявляє при виборі форми заняття та його плануванні у рамках якої концепції працює, яка система цілей реалізується при даному підході до навчання; • як учитель урізноманітнює типи,структуру і методи проведення уроків; наскільки правильно визначає вчитель триєдину мету уроків; • які принципи регулюють навчально-виховний процес, побудований відповідно до обраної педагогічної концепції; • які засоби та в якій послідовності найбільшою мірою забезпечують досягнення поставлених цілей; • раціональність та різноманітність форм, методів роботи вчителя та учнів на уроках; • які види самостійних і творчих робіт застосовує вчитель; • чи правильно визначається обсяг навчального матеріалу кожного уроку в системі уроків цілої теми; • наскільки вдало добираються запитання для усного опитування, чи дають вони змогу перевіряти рівень усвідомленості, міцності і глибину знань учнів; • рівень забезпечення міжпредметних зв'язків; • як використовується наявна навчально-матеріальна база, технічні засоби навчання; • зміст і обсяг домашніх завдань, співвідношення обсягу запланованої роботи на уроці до обсягу домашнього завдання; • урахування вимог програми щодо рівня знань, умінь і навичок учнів; • система роботи з підготовки учнів до тематичного оцінювання; яку функцію виконує кожний урок у системі навчальної діяльності. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||