Середа, 2018-12-12, 08:26:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичні рекомендації

Написання  власного  досвіду  педагогічної діяльності  в

міжатестаційний період

Орієнтовний план написання досвіду

(обсяг до 5 друкованих сторінок)

 

Обгрунтування актуальності досвіду, його практичне значення.

Висвітлення основної ідеї досвіду, його практичне значення.

Посилання на наукові та практичні дослідження, на які опираєтесь у своїй роботі.

Наукові концепції та теорії яких авторів використовуєте.

Розкриття технологій реалізації провідної педагогічної ідеї та її складових.

Пояснення запропонованих інновацій в організації навчально-виховного процесу.

Аналіз результатів власної професійної діяльності, із указанням змін в якості знань учнів в оволодінні практичними уміннями і навичками, розвиток інтересу до предмета тощо.

Перелік проблем та труднощів, з якими ви зіткнулися в процесі роботи, та шляхи їх подолання.

Власна точка зору на зміст освіти, форми, методи,  прийоми, засоби, навчання школярів предмету, який викладаєте.


Орієнтовна тематика атестаційних проблем для вчителів             

початкових класів

1.Формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу класу.

2 Розвивальний потенціал молодших школярів на уроках …

3. Нестандартні підходи до проведення уроків …

4. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.

5.Методичні аспекти проведення інтегрованих уроків.

6.Економічне навчання молодших школярів.

7. Модульно-інтегрована система проведення уроків …

8. Використання технології ТРВЗ на уроках …

9.Критичне мислення як визначний чинник формування ц ціннісних орієнтацій учнів на уроках …

10.Компютерне проектування на уроках …

11.Соціально-комунікативний розвиток  особистості молодшого школяра.

12. Алгоритм розв’язання винахідницьких задач з курсу «Я і Україна».

13. Організаційно методичні засади діяльності вчителя початкових класів з обдарованими дітьми.

14. Алгоритм творчості молодшого школяра.

15.Формування навичок самостійної діяльності молодших школярів на уроках …

16. Особистісно-орієнтоване навчання учнів на уроках …

17.Використання дидактичних комплексів на уроках …

18.Проектно-пошукова діяльність молодших школярів на уроках «Я і Україна».

19Комунікативно-діяльнісний підхід до проведення уроків розвитку зв’язного мовлення молодших школярів.

20. Активізація навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі опрацювання тем на уроках математики.

21. Використання ігрових ситуацій у процесі навчання математики у початковій школі.

22.Використання елементів риторики на уроках української мови та читання.

23.Розвиток творчих здібностей школярів у процесі формування мовленнєвої компетентності.

24. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках …

25. Розвиток навичок грамотного каліграфічного письма на уроках рідної мови.

 

Похвала та заохочення молодших школярів

1.Ти зараз на правильному шляху.

2. Неперевершено.

3.У тебе вийшло.

4. Правильно!

5. Це добре.

6. Супер!

7. Саме так!

8. Я пишаюся тим, як ти сьогодні працював!

9. Ти робиш це дуже добре.

10. Це набагато краще.

11.Гарна робота!

12 . Я щаслива бачити таку роботу.

13. Ти робиш гарну роботу.

14. Ти близький до істини.

15. Це краще з того, що в тебе виходило.

16. Мої вітання.

17. Це те, що треба.

18. Я знала, що ти можеш зробити це.

19. Це чудове покращення.

20. Зараз ти це зрозумів.

21. Значуще!

22. Нарешті!

23. Круто!

24. Ти швидко вчишся.

25. Продовжуючи працювати так само, ти досягнеш кращого.

26. Це добре для тебе.

27. Ще трішечки часу і у тебе вийде.

28. Ти зробив це легко. Молодець!

29. 3 кожним днем у тебе виходить краще.

30. Це добре!

31. Ти все врахував!

32. Так тримати!

33. Незвичайно!

34. Прекрасно!

35. Досконало!

36. Це краще.

37. Тепер ти попереду!

38. Це була класна робота!

39. Чудово!

40. Ще краще!

42. Це краще, ніж завжди.

43. Твій мозок попрацював на славу.

44. Ти справді досягнеш успіху.

45. Фантастика!

46. Просто здорово!

47. Це називається прекрасною роботою.

48. Ти зробив це дуже добре!

49. Ти робиш це красиво!

50. Правильно!

51. Ти справді покращив (щось).

52. Пречудово!

53. Вітаю!

54. Ти маєш рацію!

55. Тримайся так!

56. Ти зробив сьогодні багато роботи.

57. Мені подобається хід твоїх думок.

58. Я дуже пишаюся тобою.

59. Дуже приємно навчати таких розумних дітей.

60. Дуже тобі дякую.

61. Я ніколи не бачив нічого кращого.

62. Ти зрозумів це дуже швидко.

63. Твоя робота принесла мені багато радості.

64. Дивовижно!

65. Чемпіон!

66. Це вже успіх!

67. Це твоя перемога.

68. Тепер ти відчуваєш свої можливості.

69. Ти справжній майстер.

70. Сердечно рада за тебе.

71. Це просто захват!

72. Грандіозно!

73.  Красива думка.

74. Я вірю в тебе!

75. Переконливо!

 

Схема  звуко-буквеного аналізу слова,

розроблена творчою групою вчителів початкових класів

1.Записати слово.

2.Поставити наголос.

4.Звукова модель слова ( транскрипція).

2. Поділити його на склади, записати кількість складів.

5. Вказати кількість голосних і кількість приголосних.

6. Голосні.

7. Приголосні.

8. Тверді приголосні.

9. М'які приголосні.

10. Дзвінкі приголосні.

11. Глухі приголосні.

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz