Четвер, 2024-03-28, 22:38:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

На допомогу керівникам шкіл

Пам’ятка

з  вивчення  стану  викладання  трудового  навчання

1. Навчально-виховна робота

1.1. Підготовка вчителя до уроків:

  • знання і творча реалізація вчителем навчальних програм, інших нормативних документів та інструктивно-методичних рекомендацій з питань викладання предмета;

  • підготовка завдань для практичних занять;

  • підготовка навчального обладнання;

  • наявність і доцільність добору наочних посібників, ТЗН відповідно до теми уроку і вікових особливостей учнів.

1.2. Науковий та методичний рівень викладання:

  • доцільність вибору типу уроку, його структури, форм, методів і прийомів роботи;

  • володіння фактичним матеріалом;

  • співвідношення теоретичних і практичних занять на уроці;

  • поєднання навчальної роботи з професійною орієнтацією школярів;

  • практична спрямованість;

  • використання міжпредметних зв’язків;

  • індивідуальна робота, диференціація навчання;

  • додержання вимог техніки безпеки та санітарно-гігієнічного режиму на уроках;

  • системність та об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

2. Позакласна та позашкільна робота з трудового навчання

  • участь учнів в олімпіадах та конкурсах;

  • проведення тижня трудового навчання;

  • робота гуртка;

  • організація в школі виставок  робіт дитячої творчості;

  • масові заходи;

  • профорієнтаційна робота;

  • організація суспільно-корисної продуктивної праці школярів.

 3. Матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу

  • наявність навчальної майстерні (кабінета), обладнання його відповідно до діючих вимог;

  • наявність акта-дозволу на проведення занять;

  • наявність журналу інструктажів учнів;

  • забезпечення уроків та інших форм трудових занять необхідним оснащенням, навчально-наочними посібниками, матеріалами та інструментами;

  • роль учителя в поповненні кабінету дидактичними матеріалами;

  • участь базового підприємства, батьків учнів у обладнанні шкільних майстерень та кабінетів.

 4. Внутрішньошкільне керівництво і контроль

  • укомплектованість школи відповідними фахівцями, їх освіта; стаж роботи; навантаження та курсова перепідготовка; атестація; робота з молодими спеціалістами (наставництво, стажування);

  • Форми контролю. Відвідування та аналіз уроків і позакласних заходів з трудового навчання адміністрацією школи; вивчення системи роботи вчителя. Ефективність рекомендацій дирекції  та  їх виконання вчителем. Обгрунтованість управлінських рішень.

  • Розгляд стану трудового навчання та виховання учнів на педагогічній раді, нараді при директорові, виробничих нарадах. Накази по школі з цих питань.

  • Методична робота в школі, районі. Стан самостійної роботи вчителів з підвищення науково-теоретичного і методичного рівнів.

 5. Результативність навчання

  • стан виконання навчальних програм;

  • рівень знань, умінь і навичок учнів (за результатами тестування та усного опитування), об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;

  • сформованість умінь застосовувати знання в трудовій діяльності, побуті.

 6. Ведення шкільної документації

  • Відповідність календарних та поурочних планів навчальній програмі;

  • ведення журналу обліку успішності;

  • тематичний облік знань;

  • ведення журналу інструктажів учнів.

 7.  Особливості уроків трудового навчання

  • поєднання викладання з профорієнтаційною роботою, економічним навчанням та екологічним вихованням

 8. Зміст заходів щодо підвищення ефективності трудового навчання, виховання та професійної орієнтації учнів в планах роботи школи, громадських та учнівських організацій

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz