знання і
творча реалізація вчителем навчальних програм, інших нормативних
документів та інструктивно-методичних рекомендацій з питань викладання
предмета;
підготовка
завдань для практичних занять;
підготовка
навчального обладнання;
наявність і
доцільність добору наочних посібників, ТЗН відповідно до теми уроку і
вікових особливостей учнів.
1.2. Науковий та методичний рівень викладання:
доцільність
вибору типу уроку, його структури, форм, методів і прийомів роботи;
володіння
фактичним матеріалом;
співвідношення
теоретичних і практичних занять на уроці;
поєднання
навчальної роботи з професійною орієнтацією школярів;
практична
спрямованість;
використання
міжпредметних зв’язків;
індивідуальна
робота, диференціація навчання;
додержання
вимог техніки безпеки та санітарно-гігієнічного режиму на уроках;
системність
та об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.
2. Позакласна та позашкільна робота з трудового навчання
участь
учнів в олімпіадах та конкурсах;
проведення
тижня трудового навчання;
робота
гуртка;
організація
в школі виставок робіт дитячої
творчості;
масові
заходи;
профорієнтаційна
робота;
організація
суспільно-корисної продуктивної праці школярів.
3. Матеріальне забезпечення навчально-виховного процесу
наявність навчальної
майстерні (кабінета), обладнання його відповідно до діючих вимог;
наявність
акта-дозволу на проведення занять;
наявність журналу
інструктажів учнів;
забезпечення
уроків та інших форм трудових занять необхідним оснащенням,
навчально-наочними посібниками, матеріалами та інструментами;
роль
учителя в поповненні кабінету дидактичними матеріалами;
участь
базового підприємства, батьків учнів у обладнанні шкільних майстерень та
кабінетів.
4. Внутрішньошкільне керівництво і контроль
укомплектованість
школи відповідними фахівцями, їх освіта; стаж роботи; навантаження та
курсова перепідготовка; атестація; робота з молодими спеціалістами
(наставництво, стажування);
Форми
контролю. Відвідування та аналіз уроків і позакласних заходів з трудового
навчання адміністрацією школи; вивчення системи роботи вчителя.
Ефективність рекомендацій дирекціїтаїх виконання вчителем.
Обгрунтованість управлінських рішень.
Розгляд
стану трудового навчання та виховання учнів на педагогічній раді, нараді
при директорові, виробничих нарадах. Накази по школі з цих питань.
Методична
робота в школі, районі. Стан самостійної роботи вчителів з підвищення
науково-теоретичного і методичного рівнів.
5. Результативність навчання
стан
виконання навчальних програм;
рівень знань,
умінь і навичок учнів (за результатами тестування та усного опитування),
об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;
сформованість
умінь застосовувати знання в трудовій діяльності, побуті.
6. Ведення шкільної документації
Відповідність
календарних та поурочних планів навчальній програмі;
ведення журналу
обліку успішності;
тематичний
облік знань;
ведення журналу
інструктажів учнів.
7.Особливості уроків трудового
навчання
поєднання
викладання з профорієнтаційною роботою, економічним навчанням та
екологічним вихованням
8. Зміст заходів щодо підвищення ефективності трудового навчання,
виховання та професійної орієнтації учнів в планах роботи школи, громадських та
учнівських організацій