Орієнтовні цілі уроків іноземної мови
/можна використовувати як вчителям,
так і керівникам шкіл як мету відвідування/
- розвиток уваги і спостережливості;
- розвиток естетичного сприйняття
навколишньої дійсності;
- розвиток естетичних смаків учнів;
- розвиток почуття колективізму,
взаємодопомоги;
- розширення знань про Україну;
- виховання любові до природи;
- виховання почуття гордості за свою
Батьківщину, за досягнення вітчизняної науки;
- виховання відповідального ставлення
до обов’язків чергового;
- виховання уважного ставлення до
членів сім’ї;
- додержання порядку та етичних норм
поведінки (ввічливості, взаємодопомоги );
- повторити словниковий запас учнів за
попередні роки з теми…;
- вчити вести бесіду й робити
повідомлення на тему…;
- підготовка до переказу тексту;
- підготовка до складання повідомлення
з теми… ;
- підготовка до виразного читання
вірша;
- вчити учнів робити коротке
повідомлення про прочитане;
- робота над лексикою (над темою);
- вчити описувати картину ( серію
картин );
- ввести нову лексику за темою;
- подальше розширення словникового
запасу учнів із теми;
- розвивати вміння ставити запитання за
текстом;
- підготувати учнів до бесіди та
повідомлення за темою;
- перевірка домашнього читання;
- перевірити знання, уміння та навички
учнів з вивченої теми;
- розвивати вміння ставити запитання за
текстом;
- підготувати учнів до бесіди та
повідомлення за темою;
- перевірка домашнього читання за
канікули;
- вчити висловлювати власну думку про
прочитане;
- вчити обґрунтовувати свою думку,
оцінювати прочитане;
- вчити висловлювати власну думку на
основі двох контрастних суджень;
- ознайомити з життям і творчістю Гете;
- вчити давати коротку характеристику
персонажа і короткий відгук про книгу;
- вчити орієнтуватись у чужому місті;
- навчити перекладати текст зі
словником;
- навчання монологічної підготовленої
(непідготовленої)мови (тема);
- навчання переказу прочитаного;
- формування і удосконалення лексичних
навичок;
- вчити виконувати накази;
- навчити читати фрази;
- практикувати учнів у відповідях на
запитання про зовнішність;
- практикувати учнів у діалогічному і
монологічному мовленню;
- тренувати учнів у читанні коротких
текстів;
- удосконалювати навички учнів у
читанні;
- удосконалювати вміння учнів
використовувати різні структури у бесіді за ситуацією;
- розвиток навичок читання та письма;
- активізація слів (тема);
- робота над технікою читання та
письма;
- розвиток навичок безперекладного
читання;
- прищеплювати вміння працювати зі
словником;
- розвиток орфографічних навичок;
- оволодіння мовним матеріалом для
опису подвір’я взимку та бесіди
про …;
- робота над піснею;
- розучування пісні;
- розвиток навичок розуміння вчителя;
- перевірка засвоєння лексики (мовного
зразка);
- розвиток умінь і навичок виразного
читання;
- розвиток навичок розуміння мови на
слух;
- повторення пройденого матеріалу;
- підбиття підсумків вивчення мови у І
чверті;
- формування лексичних навичок (на
матеріалі речення, що містить нові слова);
- введення звуків…;
- введення нових лексичних одиниць;
- введення букв…;
- навчити вимовляти звуки…;
- ознайомлення зі словами…;
- освоєння артикуляції звуків…;
- удосконалювати артикуляцію звуків…;
- ознайомити з буквами…;
- відпрацювання звуків…;
- повторення букв алфавіту і
ознайомлення з буквами… та їх написанням;
- навчити писати слова з буквою a у
відкритому складі;
- активізувати вживання у мові учнів
раніше освоєного матеріалу;
- пояснення і закріплення нового
матеріалу;
- повторення і закріплення матеріалу;
- введення і первинне закріплення нових
слів;
- навчити учнів знайомитись англійською
мовою, використовуючи вирази…;
- навчити вести діалог «Знайомство»,
рекомендуючи співрозмовнику ще кого-небудь;
- автоматизувати вживання вивченого
матеріалу;
- навчити рахувати до десяти;
- навчити називати предмети,
використовуючи запитання «What’s this?»;
- навчити висловлювати свою (не)згоду;
- навчити виконувати арифметичні дії
(додавання) у межах десяти;
- вчити розповідати про себе;
- навчити повідомляти про свій вік і
місце проживання;
- вчити розуміти накази (прохання);
- вчити називати предмети;
- вчити називати дату й день тижня;
- навчити розуміти та вживати лексику
класного вжитку;
- навчити учнів визначати власника
предмета;
- навчити розпитувати про вік і місце
проживання;
- удосконалювати мовні вміння й
навички…;
- вчити правильно списувати текст;
- навчити вживати нову лексику…;
- тренувати учнів у читанні зв’язного тексту;
- навчити висловлювати…;
- вчити інсценувати діалог і складати діалог за аналогією;
- навчити вести бесіду і будувати зв’язне висловлювання з теми;
- навчити сприймати на слух зв’язний
текст;
- навчити читати текст і ставити запитання до нього;
- проконтролювати навички володіння
технікою читання;
- навчити вживати іменники…;
- навчити вживати дієслова…;
- навчити вживати займенники er і sie;
- тренувати учнів у вживанні модальних
дієслів;
- вчити висловлювати бажання, вживаючи
дієслово «wollen»;
- автоматизувати вживання вказівних
займенників;
- тренувати учнів у вживанні в мові
структур …;
- активізація вживання вивчених
граматичних структур…;
- введення граматичної структури…;
- ознайомити з вживанням іменників у
множині;
- пояснити утворення ступенів
порівняння прикметників (прислівників);
- вчити вживати у мові зворотні
дієслова;
- повторити граматичний матеріал
(Present Simple);
- узагальнити граматичний матеріал
(Perfect Tenses).
Т.Максименко, методист
РМК
|