Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Рекомендації по оформленню кабінету іноземної мови у школіДля створення кабінету іноземної мови, який би стимулював навички учнів, потрібен вчитель, який не відбуває повинність, не відсиджує години, а такий, що намагається створити сприятливу атмосферу на уроці, якому навіть стіни кабінету допомагають у навчанні. На передній стіні кабінету чільне місце належить дошці, де центральна частина залишена для письмової інформації, а бокові (магнітні) сторони – для розміщення малюнків, наочності. Тут також можна розмістити іноземну абетку, карту країни, мова якої вивчається. Над класною дошкою розташовуються відомі вислови, картинки, розмовні формули. Справа і зліва від дошки можна розмістити таблиці читання голосних у різних типах складів, неправильних дієслів, стенд "Today at the lesson", на якому містяться ключові слова і мовні зразки до уроку, типи завдань. На одній з бокових стін можна розмістити стенди "Learn to Study", де учням допоможуть поради – рекомендації для самостійної роботи над мовою. Учням необхідно знати про те, як правильно написати особистого чи офіційного листа, користуватися словником, читати книги, працювати над усним мовленням у формах діалогу та монологу. Бажано мати стенд в кабінеті, де представлені кращі зразки робіт учнів, їхні проектні роботи. На задній стіні кабінету розміщують країнознавчий матеріал: портрети відомих письменників, діячів англомовних країн. Бажано надати короткі відомості про їхні роботи і внесок у світову скарбницю. Тут можна повісити карту світу, де виділити всі країни, в яких англійська є державною з написом "The English Language in the World". Розмістити невеликі стенди "The USA", "Great Britain", "Canada", "Australia and New Zealand" з короткою інформацією по кожній країні. Змінні ксерокопії у файлах ознайомлять учнів з діячами цих країн, традиціями і звичаями, культурним життям країн. Створення у кабінеті куточків ігор стимулюватиме у дітей молодшого шкільного віку інтерес до вивчення іноземної мови. Тут повинні бути представлені ляльки – персонажі казок, кросворди, ребуси, загадки, ігри на розвиток кругозору. З методичної точки зору в кабінетах іноземної мови потрібно мати: • навчально – методичну літературу: підручники, різноманітні навчальні посібники, словники, довідники, граматичні таблиці, літературу краєзнавчого характеру, художню літературу для читання; • навчально – наочний матеріал: карти країн, мови яких вивчаються; • змінний матеріал для стендів, портрети відомих людей; • роздавальний матеріал; • технічні засоби навчання; • додаткові засоби: макети, іграшки, ляльки тощо для створення ситуацій, проведення рольових ігор, інтерв’ю тощо. Отже, серед усіх варіантів оформлення кабінету іноземної мови вчитель має можливість вибрати для свого кабінету саме те, що він вважає за потрібне. Професійна майстерність вчителя, ерудиція, вміння залучати до роботи учнів, співпраця з батьками – усе це допоможе йому у створенні і оформленні кабінету.
Т.Максименко, методист РМК |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||