Четвер, 2024-04-25, 12:33:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Схема аналізу уроку іноземної мови

  • Мета уроку визначена (чітко, конкретно, дидактично правильно, недостатньо чітко, неконкретно, дидактично невиправдано).
  • Види (етапи) мовної діяльності (взаємоповязані, недостатньо логічно послідовні, не послідовні, обумовлені темою і метою уроку, не обумовлені змістом уроку та поставленим дидактичним завданням).
  • Використані методи роботи (ефективні, малоефективні, неефективні, передбачають ознайомлюючий, стандартизуючий, варіантний, комбінований характер мовної діяльності школярів).
  • Прийоми (вступу, активізації практичного застосування фонетичного, лексичного, граматичного матеріалу різноманітні, доцільні, стимулюючі активну пізнавальну мовну діяльність учнів, одноманітні, недоцільні, нестимулюючі).
  • Учитель застосував (хорові, парні, індивідуальні, комбіновані форми роботи, які сприяли, не сприяли формуванню мовних умінь і навичок).
  • Використання аудіовізуальних способів навчання (магнітофон, програвач, компютер, кінофільм, таблиці, картини тощо).
  • Зворотний звязок  (достатній,  частково достатній, незадовільний).
  • Темп уроку (високий, уповільнений). Мовною практикою охоплені (всі учні класу, більша частина, менша, окремі учні).
  • Мовна діяльність школяра (повністю, частково) спрямована на (формування, активізацію, автоматизацію) умінь та навичок (вимови, аудіювання, діалогічного, монологічного мовлення, читання) (відповідає, частково відповідає, не відповідає визначеній меті уроку).
  • Мовлення учнів має  (рецептивний, репродуктивний, умовно-продуктивний, продуктивний характер), комунікативно (повністю, частково) обумовлене, необумовлене.
  • Учні оперують (фонетичним, лексичним, граматичним) матеріалом на рівні (слова, речення, репліки, зв’язного висловлювання) з використанням (без використання) навчальної опори (логічних аналогій, алгоритмів, схем, таблиць).
  • Учні виявили (стійкі, слабкі, незадовільні) уміння та навички під час оперування лексичними одиницями, граматичними структурами в (алогічних, відмінних) ситуаціях усного спілкування, читання (про себе, вголос, синтетичного, аналітичного).
  • Типовими недоліками у мовній підготовці школярів є (недосконала вимова, відсутність фонематичного слуху, мовної інтуїції, обмежений лексичний запас, незнання або недостатнє усвідомлення граматичних структур, недостатні навички самостійного мовлення без використання навчальних опор, невміння користуватися стимулюючими до розмови репліками, уповільнена мовна реакція тощо).
  • Інтерес учнів до вивчення іноземної мови (великий, значний, незначний, відсутній).
  • Урок проведений на високому, невисокому, незадовільному (науковому рівні); методично: грамотно, недостатньо грамотно, незадовільно).


 

Вчителю   потрібно:

 -         дотримуватися вимог програми;

-         ознайомитися з рекомендаціями  інструктивно-методичних матеріалів і методичних посібників з питань ___________;

-         вивчити досвід розвязання __________ методичних проблем у практиці роботи вчителів ________;

-         звернути увагу на підготовку учнів до уроку, наявність у них підручників, словників, зошитів;

естетичний вигляд наочних посібників;  

організацію групових і парних  видів роботи, чіткість і лаконічність формулювання завдань учням;

-    відвідати уроки вчителів _________;

-    поглиблено самостійно  вивчити тему (проблему)__________ .

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz