Види
(етапи) мовної діяльності (взаємопов’язані, недостатньо логічно послідовні, не послідовні, обумовлені темою
і метою уроку, не обумовлені змістом уроку та поставленим дидактичним
завданням).
Використані
методи роботи (ефективні, малоефективні, неефективні, передбачають
ознайомлюючий, стандартизуючий, варіантний, комбінований характер мовної
діяльності школярів).
Прийоми
(вступу, активізації практичного застосування фонетичного, лексичного,
граматичного матеріалу різноманітні, доцільні, стимулюючі активну
пізнавальну мовну діяльність учнів, одноманітні, недоцільні,
нестимулюючі).
Учитель
застосував (хорові, парні, індивідуальні, комбіновані форми роботи, які
сприяли, не сприяли формуванню мовних умінь і навичок).
Використання
аудіовізуальних способів навчання (магнітофон, програвач, комп’ютер, кінофільм, таблиці, картини
тощо).
Темп
уроку (високий, уповільнений). Мовною практикою охоплені (всі учні класу,
більша частина, менша, окремі учні).
Мовна
діяльність школяра (повністю, частково) спрямована на (формування,
активізацію, автоматизацію) умінь та навичок (вимови, аудіювання,
діалогічного, монологічного мовлення, читання) (відповідає, частково
відповідає, не відповідає визначеній меті уроку).
Учні
оперують (фонетичним, лексичним, граматичним) матеріалом на рівні (слова,
речення, репліки, зв’язного висловлювання) з використанням (без
використання) навчальної опори (логічних аналогій, алгоритмів, схем,
таблиць).
Учні
виявили (стійкі, слабкі, незадовільні) уміння та навички під час оперування
лексичними одиницями, граматичними структурами в (алогічних, відмінних)
ситуаціях усного спілкування, читання (про себе, вголос, синтетичного,
аналітичного).
Типовими
недоліками у мовній підготовці школярів є (недосконала вимова, відсутність
фонематичного слуху, мовної інтуїції, обмежений лексичний запас, незнання
або недостатнє усвідомлення граматичних структур, недостатні навички
самостійного мовлення без використання навчальних опор, невміння
користуватися стимулюючими до розмови репліками, уповільнена мовна реакція
тощо).
Інтерес
учнів до вивчення іноземної мови (великий, значний, незначний, відсутній).