Середа, 2018-12-12, 08:07:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Вимоги до уроку іноземної мови

  • Чи завжди вчитель чітко планує хід уроку, знає, кого спитає, чи буде використовуватись на уроці наочність, картки з опорами, що він зробить, якщо хтось із учнів не виконає домашнього завдання?
  • Чи опитується кожний учень з усіх мовленнєвих аспектів (читання, переклад, слова, заучування напамять тощо)?
  • Чи стежить вчитель за тим, щоб всі учні справлялися з навчальними завданнями?
  • Чи користується вчитель іноземною мовою у розмові з учнями на уроці?
  • Чи приділяється увага виробленню навичок вимови в учнів?
  • Чи піклується вчитель про міцність лексичних, граматичних знань, умінь і навичок, чи повертається до введених слів, чи організує їх застосування у нових граматичних структурах, ситуаціях?
  • Чи застосовуються різноманітні форми роботи для активізації уваги учнів?
  • Чи використовуються вчителем навчальні ігри?
  • Чи користується вчитель безперекладними прийомами навчання?
  • Чи охоплені роботою одночасно учні з різним рівнем навченості мові?
  • Чи передбачає вчитель спеціальні заходи (наприклад, використання карток для роботи в індивідуальному режимі) для підвищення мовної активності учнів з невисоким рівнем навченості?
  • Чи піклується вчитель про організацію допомоги учню, який пропустив урок з поважної причини?
  • Чи піклується вчитель про те,  щоб в учнів не залишалося можливості відволікатися  на стороннє, щоб у них були постійно зайняті по можливості й голова, і вуха, й руки, і очі?
  • Чи є у вчителя додаткові завдання на випадок, якщо залишиться час до дзвінка?
  • Чи контролюється робота  слабких учнів?
  • Чи тримає вчитель у полі зору весь клас?
  • За що ставиться двійка – за память чи вміння?
  • Чи систематично і методично правильно використовує вчитель технічні засоби навчання?
  • Чи є в кабінеті  все необхідне для успішної роботи – дидактичний і роздатковий матеріал, таблиці, словники, додаткові матеріали тощо?
  • Чи систематично перевіряються зошити та словники?
  • Чи приділяється увага вихованню школярів?
  • Чи завершується урок підсумком роботи, чи обґрунтовані і прокоментовані оцінки учнів?
  • Чи було підготовлено домашнє завдання ходом уроку?
  • Чи послужить воно базою для роботи на наступному уроці?
  • Чи перевірив учитель правильність запису домашнього завдання учнями?
  • Чи дотримуються на уроці принципи свідомості, усної основи, комунікативної спрямованості та ситуативної обумовленості мови?
  • Чи творчо ставиться  вчитель до рекомендацій орієнтовних планів, чи вміє пояснити, чому він робить так, а не інакше, чого він хотів домогтись у роботі за тим чи іншим планом, чи усвідомлює він зміст навчальних завдань, їх перспективу?
  • Чи працює вчитель над розширенням свого світогляду, підвищенням професійної майстерності (вивчає психолого-педагогічну літературу, поглиблює знання і удосконалює навички усного мовлення тощо)?  
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz