Чи
завжди вчитель чітко планує хід уроку, знає, кого спитає, чи буде
використовуватись на уроці наочність, картки з опорами, що він зробить,
якщо хтось із учнів не виконає домашнього завдання?
Чи
опитується кожний учень з усіх мовленнєвих аспектів (читання, переклад,
слова, заучування напам’ять
тощо)?
Чи
стежить вчитель за тим, щоб всі учні справлялися з навчальними завданнями?
Чи
користується вчитель іноземною мовою у розмові з учнями на уроці?
Чи
приділяється увага виробленню навичок вимови в учнів?
Чи
піклується вчитель про міцність лексичних, граматичних знань, умінь і
навичок, чи повертається до введених слів, чи організує їх застосування у
нових граматичних структурах, ситуаціях?
Чи
застосовуються різноманітні форми роботи для активізації уваги учнів?
Чи
використовуються вчителем навчальні ігри?
Чи
користується вчитель безперекладними прийомами навчання?
Чи
охоплені роботою одночасно учні з різним рівнем навченості мові?
Чи передбачає
вчитель спеціальні заходи (наприклад, використання карток для роботи в
індивідуальному режимі) для підвищення мовної активності учнів з невисоким
рівнем навченості?
Чи
піклується вчитель про організацію допомоги учню, який пропустив урок з
поважної причини?
Чи
піклується вчитель про те,щоб в
учнів не залишалося можливості відволікатисяна стороннє, щоб у них були постійно
зайняті по можливості й голова, і вуха, й руки, і очі?
Чи є у
вчителя додаткові завдання на випадок, якщо залишиться час до дзвінка?
Чи
контролюється роботаслабких учнів?
Чи
тримає вчитель у полі зору весь клас?
За що
ставиться двійка – за пам’ять
чи вміння?
Чи
систематично і методично правильно використовує вчитель технічні засоби
навчання?
Чи є в
кабінетівсе необхідне для успішної
роботи – дидактичний і роздатковий матеріал, таблиці, словники, додаткові
матеріали тощо?
Чи
систематично перевіряються зошити та словники?
Чи
приділяється увага вихованню школярів?
Чи
завершується урок підсумком роботи, чи обґрунтовані і прокоментовані
оцінки учнів?
Чи було
підготовлено домашнє завдання ходом уроку?
Чи
послужить воно базою для роботи на наступному уроці?
Чи
перевірив учитель правильність запису домашнього завдання учнями?
Чи
дотримуються на уроці принципи свідомості, усної основи, комунікативної
спрямованості та ситуативної обумовленості мови?
Чи
творчо ставитьсявчитель до
рекомендацій орієнтовних планів, чи вміє пояснити, чому він робить так, а
не інакше, чого він хотів домогтись у роботі за тим чи іншим планом, чи
усвідомлює він зміст навчальних завдань, їх перспективу?
Чи
працює вчитель над розширенням свого світогляду, підвищенням професійної
майстерності (вивчає психолого-педагогічну літературу, поглиблює знання і
удосконалює навички усного мовлення тощо)?