Вівторок, 2024-05-07, 18:03:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрійський районний методичний кабінет

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіт про роботу творчих груп

Звіт про роботу творчої  групи з предмету «Логіка»

 

Керівник: Метелиця С.І.,спеціаліст вищої категорії, старший учитель Улянівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Сучасна школа вимагає освоєння прогресивних технологій, спрямованих на формування людини майбутнього, людини з гармонійним світоглядом. Важливо сформувати стійку мотивацію та інтерес до вивчення предметів. Саме тому нагальним постає питання щодо створення авторських програм, які сприяють всебічному розвитку обдарованої дитини з урахуванням особистісно орієнтованого навчання.

Розвиток логічного мислення учнів, вироблення вмінь свідомо міркувати, мислити й висловлювати свою думку чітко, зрозуміло і переконливо – основна мета, яку поставили перед собою члени творчої групи.

Важливим на сьогодні є не тільки дати учням міцні знання,а й виробити вміння  оперувати ними, активно діяти , швидко приймати рішення, навчатись упродовж  життя.

Практикою доведено, Що сучасна освіта  вже не може функціонувати в традиційно збережених формах. Нова школа вимагає нових підходів  щодо організації та оптимізації  навчально-виховного процесу. В сучасних умовах  збільшується потік інформації, яку має засвоїти учень. Як же скоротити шлях до знань? Вчителі початкових класів вирішили взяти за основу думку кандидата  психологічних наук О.Я.Митника, який вважає що  потрібно навчити дитину абстрактно мислити , розвинути всі  мислительні операції та якості, уміння висловлювати свою думку чітко і переконливо. Тому в районі була створена творча група вчителів з даного питання. Придбана відповідна література та  за кошти батьків  закуплені підручники.

Протягом  2010-2011 навчального року було проведено 4 засідання згідно плану: 2 засідання на базі відділу освіти та 2 засідання практичні з тем « Логічні прийоми отримання знань», « Застосування правил і законів логіки» (Улянівська ЗОШ, Користівська  ЗОШ). Видані рекомендації з питань формування логічного мислення молодших школярів та оформлена  методична розробка  «Логіка в початковій школі».

Члени творчої групи знаходили ефективні  шляхи застосування результатів наукових досліджень, залучали до роботи здібних творчих, обдарованих, зацікавлених предметом вчителів.

Звіт про роботу творчої групи «Впровадження елементів програми  «Крок за кроком» та здоров'язберігаючих технологій»

Керівник: Бабка С.В., спеціаліст вищої категорії Войнівської ЗОШ І-ІІІ ст

      Одним з елементів програми «Крок за кроком» є впровадження  в практику роботи ранкових зустрічей. Практика ранкової зустрічі - один із перших методів орієнтованих на учня , які застосовують вчителі у своїх класах, групах.

 Ранкову зустріч легко провести , вона закладає підгрунтя для інших змін, які потребують більшого досвіду: Піклування один про одного, відчуття безпеки, якої вистачає аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті якості , що віддзеркалюють сутність ранкової зустрічі.

      Вдало поєднується з ранковими зустрічами впровадження здоров'язберігаючих технологій, які впроваджує  шкільна програма превентивної освіти по проекту ХОУП: «Корисні звички» та  « Цікаво про корисне».

     Виховання  в учнів культури поведінки, уважного, толерантного  ставлення до своїх  рідних, близьких та товаришів. Формувати бажання  бережно ставитися до свого здоров'я – основна мета над якою працювали члени творчої групи протягом року.

Протягом  2010/2011 навчального року було проведено 4 засідання згідно плану: 2 засідання на базі відділу освіти та 2 засідання практичні з тем «Навчання на засадах розвитку життєвих навичок. Оздоровчі хвилинки на уроках в початковій школі», «Проведення ранкових зустрічей – ефективний метод групової роботи».

(Новопразький НВК, .Войнівська ЗОШ).

           Члени творчої групи працювали над розробкою проектів, вивчали досягнення науки, знаходили  ефективні шляхи застосування результатів наукових досліджень.

            Як результат були оформлені заплановані розробки уроків, папка звіту про роботу, розроблені пам'ятки по проведенню ранкових зустрічей.

 

Звіт про роботу творчої групи з розвитку  зв’язного мовлення

Керівник: Кравченко Л.І., спеціаліст вищої категорії,старший вчитель Недогарської ЗОШ І-ІІІ ст..

     Формування, розвиток навичок мовленнєвої діяльності передбачає роботу над побудовою усних і писемних висловлювань. Важливо, щоб в організації мовленнєвої діяльності  учнів на уроках  складалися такі ситуації, які спонукали б їх до говоріння. Чиста, зрозуміла. емоційно забарвлена мова повинна звучати з уст наших вихованців при спілкуванні.

     Формувати вміння  учнів свідомо і правильно будувати усні та письмові висловлювання, відтворювати почуте, створювати власне – основна мета, яку намагалися досягти члени творчої групи.

     На першому засіданні творчої групи  було складено відповідний план роботи, обговорені всі питання, над якими будуть працювати вчителі творчої групи.

     Протягом року  вчителі працювали над виробленням рекомендацій, вивчали досягнення науки, залучали здібних творчих, обдарованих, зацікавлених предметом вчителів до роботи у творчій групі.

     Було  проведено конкурс на кращий урок з розвитку зв’язного мовлення. Уроки переможців конкурсу оформлені окремою брошурою.

До брошури ввійшли уроки всіх членів творчої групи.

      Дане питання вивчене  і узагальнене, тому творча група в новому навчальному році  вирішила працювати над проблемою вироблення навичок грамотного письма учнів початкових класів, складено відповідний план роботи на 2011-2012  навчальний рік.

 

Звіт про роботу творчої лабораторії з предмету « Риторика»

Керівник: Романенко Н.В., спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Добронадіївської ЗОШ І-ІІІ ст.

     Сучасна риторика-самостійна наука і самостійний навчальний предмет. Мета якого – навчити учнів правильного усного і писемного мовлення, тобто розвинути комунікативні навички.

     Курс риторики в школі – практичний. Більша частина часу відводиться на:

риторичний аналіз усних і письмових текстів;

розв'язання  риторичних завдань;

риторичні ігри;

    Розвиток усного та писемного мовлення учнів, вміння дітей користуватися   

мовою як засобом спілкування, пізнання.-основна мета, яку досліджували члени творчої групи.

    Протягом року члени творчої групи працювали над виробленням рекомендацій, вивчали досягнення науки, працювали над пошуком ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень

    Як результат роботи творчої були оформлені матеріали на тему: «Система вправ з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів» ( Охріменко Н.Г.), «Розвиток сучасної риторики» (Зеленгур С.А.), «Як зробити спілкування дитини захоплюючим» (Романенко Н.В.).

   

Звіт про роботу творчої групи з екологічного виховання

Керівник: Маковецька Т.С., спеціаліст  вищої категорії, старший учитель Дівочепільської ЗОШ

     Людина була і завжди залишиться сином природи, і те, що ріднить її з природою, повинно використовуватися для її залучення до багатства духовної культури. Світ, який оточує дитину, це перш за все світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Я вбачаю виховний сенс у тому, щоб дитина бачила, відчувала ,переживала, осягала розумом , як велику таємницю. залучення до життя в природі…

В.О.Сухомлинський

     На сучасному етапі батьки і педагоги  усвідомлюють важливість навчання школярів правил поведінки у природі, збереження усього живого на Землі. Ми – невід'ємна частина природи,Всесвіту й мусимо керуватися законами природи, поважати усі елементи довкілля. Решта живих істот - такі самі рівноправні члени біосфери, як і ми. Подумаємо про день сьогоднішній і наступні століття.

     Основною метою членів творчої групи  було формування екологічного світогляду та екологічної культури учнів початкових класів.

     Протягом року члени творчої групи працювали над виконанням плану роботи творчої групи: виробляли рекомендації, вивчали досягнення науки, знаходили ефективні шляхи застосування результатів наукових досліджень.
     Робота по даному питанню проведена чимала. Члени творчої групи презентували результати своєї роботи на засіданнях творчої групи, оформляли методичні розробки,  проводили тижні екологічних знань в школі.

     

Звіт про роботу творчої групи з читання      

Керівник: Демура О.П., спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Новопразької ЗОШ №2  

 І. Вступ

 «Розвивайте в людині любов до читання, надавайте їй можливість задовольняти її, і вона необхідно буде щасливою»

Джон Гершель

 

     Треба пам’ятати, Що оволодіти навичкою читання, тобто саме технікою - це півсправи, адже головніше – у процесі навчання виростити справжнього читача .для якого читання стане майже такою самою потребою, як дихання.

     Початкова школа – одна з найперших сходинок до становлення читача, минувши яку, він може й не відбутися. Тому  вироблення навички читання  - процес складний  і тривалий, що вимагає з боку вчителя значної уваги і творчого підходу.

    Мета: Формування в учнів  повноцінної навички читання як виду мовленнєвої діяльності, формування потреби в самостійному читанні книжок, розвиток інтересу до творчості письменників, майстрів  мистецтва слова. 

ІІ.Основні завдання творчої групи

1. Узагальнення досвіду.
2. Вироблення рекомендацій.
3. Вивчення досягнень науки.
4. Пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень.
5. Залучення здібних творчих, обдарованих, зацікавлених предметом вчителів до роботи у творчій  групі.

 ІІІ, Результати  роботи за 2010-2011 н. р.

   Творча група вчителів була створена  з числа педагогів, які зацікавилися проблемою вироблення навичок правильного  швидкого читання.

   Протягом року члени творчої групи мали можливість проводити практичні  заняття з проблем читання. Проведено презентацію творчої групи з теми «Читання – віконце в світ». Кожен член групи оформив матеріал на допомогу молодим вчителям району та узагальнюючі матеріали для роботи методкабінетів.

Творча група

«Інформаційно – комунікаційні технології в початковій школі»

 Керівник: Хрієнко І. В., вчитель Користівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель І категорії

І. Вступ

    Широке застосування комп’ютерних технологій в освіті поступово, але досить упевнено стає найважливішою деталлю навчально-виховного процесу школи.

    Дитина приходить до школи у віці 6-7 років. Вона має для навчання необхідний рівень психічного розвитку. Завдяки використанню ІКТ навчальне середовище можна доповнити відео, звуком, анімацією. Усе це значно впливає  на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів. Тим більше, що  молодші школярі вже готові до роботи з ІКТ: вони знають, що таке комп’ютер, здебільшого вміють ним користуватися, у них відсутній психологічний бар'єр: діти не бояться, що зламається машина, бракуватиме знань упоратися з нею тощо.

Учителеві застосування ІКТ дозволяє економити час і максимально ефективно виконувати повсякденні справи й обов’язки як фахівця.

   Мета: організація навчання та виховання учнів 1-4 класів на сучасному рівні, формування основних учнівських компетентностей, підвищення пізнавальної активності школярів

ІІ. Основні завдання творчої групи

1. Узагальнення досвіду.
2. Вироблення рекомендацій.
3. Вивчення досягнень науки.
4. Пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень.
5. Залучення здібних творчих, обдарованих, зацікавлених предметом вчителів до роботи у творчій  групі.


Творча група працює перший рік. Запрошуємо всіх бажаючих до співпраці.

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz